Over Vrienden van de Smaak

Didier Bastiaens, zaakvoerder en bezieler van Vrienden van de Smaak, startte zijn professionele carrière als marketeer in lokale, nationale en internationale ondernemingen. In 2012 besloot hij zich volledig te focussen op zijn grote liefde: experience marketing. Dat o.m. met de organisatie van de gelauwerde diners en culi-trips van Vrienden van de Smaak.

Uit de vraag van vele bedrijven groeide het bredere aanbod aan activiteiten voor 10 tot 1.000 personen. Om al die activiteiten goed te kaderen werd de onderneming Otimo BV opgericht.

Strategisch denken en marcomplannen uitzetten vraagt inlevingsvermogen en empathie. Precies dat zijn onmisbare eigenschappen om met klanten mee te denken over originele activiteiten die succesvol zijn. Reken daarbij ervaring, passie en streven naar perfectie en je kent de troeven van Vrienden van de Smaak. In de loop der jaren heeft Didier niet alleen een enorme knowhow opgebouwd, hij heeft ook een smaakvol netwerk uitgebouwd waardoor er voor Vrienden van de Smaak veel deuren opengaan die anders gesloten blijven. Dat is het geheim achter de unieke locaties.

Vrienden van de Smaak neemt ook jou graag mee voor een bijzondere smaakbeleving op een uitzonderlijke bestemming.

Over Vrienden van de Smaak
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x